Δευτέρα 2 Μαρτίου 2009

FREEDOM FM 88,9

Λοιπόν σε αυτό το ιστολόγιο ανά τακτά διαστήματα θα αναφέρω τις εντυπώσεις μου από πράγματα που ακούω,βλέπω,γεύομαι,απολαμβάνω. Θα το κάνω σαν ένα είδος δωρεάν διαφήμισης για πράγματα που πραγματικά αξίζουν. Και την αρχή την κάνω από την μπάντα των F.M.
Λοιπόν φίλοι μου στη συχνότητα του παλιού Angel 88.9 εκπέμπει πλέον ένας καινούριος σταθμός με το όνομα FREEDOM. Ο συγκεκριμένος σταθμός είναι συμφερόντων Αλαφούζου (ΣΚΑΙ, Μελωδία), αλλά αυτό δεν μας ενδιαφέρει. Το σημαντικότερο είναι το ρεπερτόριο του. Αυτό περιλαμβάνει κυρίως ελληνικά τραγούδια από την rock και έντεχνη σκηνή. Εγώ το ανακάλυψα τυχαία ψάχνοντας τους σταθμούς στο αυτοκίνητο και πλέον κατέχει επάξια μια θέση στις έξι μνήμες του ραδιοφώνου μου. Τι μου αρέσει και γιατί προτείνω αυτόν τον σταθμό;
1.Δεν έχει διαφημίσεις. Ξέρω πως ίσως αυτό οφείλεται στο ότι ο σταθμός είναι σε πρώιμο στάδιο, αλλά το βέβαιο είναι ότι δεν σε πρηζει με συνεχή ροή διαφημίσεων που σε εκνευρίζουν και σε ωθούν στο να αλλάξεις συχνότητα.
2. Δεν έχει ομιλητές. Δεν είναι σαν άλλους μουσικούς σταθμούς δηλαδή, στους οποίους οι εκφωνητές μιλούν ακατάπαυστα και ενδιάμεσα ακούς και λίγα τραγούδια. Μουσικός σταθμός κύριοι, σημαίνει μουσική. Ξέρω πως ίσως και αυτό αλλάξει στην πορεία, αλλά εδώ είμαστε και θα τα λέμε...
3. Το βασικότερο όλων είναι φυσικά το ρεπερτόριο. Σε όλους μας αρέσουν τα λαϊκά τραγούδια ως ένα βαθμό αλλά η κατάσταση έχει ξεφύγει. Δεν είναι όλη η ζωή κύριοι τσιφτετέλι και ζεϊμπέκικο Υπάρχει και αληθινή ελληνική μουσική και τέχνη πέρα από τα φώτα και τις διαφημίσεις των δισκογραφικών...
4. Το πρόγραμμα είναι διανθισμένο από διάφορες σοφές κουβέντες, ρητά και ευφυολογήματα τα οποία δίνουν μηνύματα και ψυχαγωγούν...
5. Και το σπουδαιότερο κατ' εμέ. Από όσο έχω ακούσει το σταθμό, μου φαίνεται πως απουσιάζει η έννοια του Playlist και αυτό είναι πολύ θετικό σαν πρώτο βήμα Αυτό σημαίνει πως παίζουν τραγούδια π. χ. Μαχαιρίτσα, Κατσιμιχαίων, Σιδηρόπουλο,Παπακωνσταντίνου κ.τ.λ. αλλά όχι τα γνωστότερα και πολυδιαφημισμένα, αλλά κάποια ξεχασμένα και άγνωστα στους πολλούς τα οποία είναι και ωραιότερα κατά την ταπεινή άποψή μου. Για να πω την αλήθεια δεν περίμενα ποτέ να ακούσω στο ραδιόφωνο το 'Τα τραγούδια μου είναι κάπως' των Κατσιμιχαίων ή τη 'Θεά' του Μαχαιρίτσα. Και επίσης είχα πολλά χρόνια να ακούσω στο ραδιόφωνο Παύλο Σιδηρόπουλο, Τζίμη Πανούση ή Τρύπες π. χ.
Για αυτούς τους λόγους χαιρετίζω τον νέο σταθμό, ενώ παραμένω στις επάλξεις για τυχόν αλλαγές...
ΥΓ. Ευτυχώς, όσες ώρες έχω ακούσει τον σταθμό δεν έχω ακούσει ακόμα Χατζηγιάννη και ελπίζω να μην ακούσω ούτε στο μέλλον εκεί. Έλεος πια....Οι διαφημίσεις πρέπει να έχουν και κάποια όρια...

6 σχόλια:

  1. o freedom, kat eme, einai oti kalutero k pio "enallaktiko" akousame ta teleytaia xronia sta fm. Prosopika eimai opados ths rock, ellhnikhs kai ksenhs, alla apogoiteymenos apo tous stathmous opws redfm rock fm ktl logo tis playlist opws eipes k esy protimnousa th lush tou mp3! kairo eixa na akousw radio... ena mhna meta to arthro sou o freedom akoma de mas exei apogoiteysei!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η μουσική είναι ελευθερία και ιδεολογία και αυτο ποσφέρει ο σταθμός μέχρι τώρα και ελπίζω να συνεχίσει έτσι.Αν και είμαι οπαδός της metal και γενικότερα του σκληρού και ξένου ηχου πολλές φορές έχω ανάγκη να ακούσω κάτι για να ταξιδέψω και να ξε΄φυγω και αυτό το βρίσκω μόνο στο ελληνικό rock και έντεχνο και πάντα ποιοτικό τραγούδι.Αυτό λοιπόν έχω βρεί στο σταθμό αυτό και ελπίζω να συνεχίσει την τόσο καλή δουλειά του και να μην αλειωθεί από την ποσότητα της εποχής,των διαφημίσεων και την απληστία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και εγώ γουστάρω Freedom με χίλια αλλά τελευταία έχει αρχίσει να παίζει τα ίδια και τα ίδια...

    Υπάρχουν και άλλοι καλλιτέχνες πέρα από το Μουζουράκη, το Στρατή και τους 1550... Γιατί δεν παίζουν Kay & The SchoolDrivers, Γιάννη Χατζόπουλο, Steve Μάμαλη, Joanna Drigo, MC Yinka ας πούμε???

    Έχω στείλει μηνύματα σχετικά αλλά δεν δείχνουν να ακούν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. re guys 3erei kaneic pwc legetai t tragudi pu leei "ti ki an dn eimai kritikoc ti ki an auto einai pcema ctic kritic t'omorfo nici gnvwica mia kopela" pu vazei cynexeia o freedom???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Rasta Susta - Zemenidis Evripidis ! καλημερα σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή