Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

Η πρώτη επέτειος του φτωχού συγγενή...

Η σημερινή ημέρα και ειδικότερα η συγκεκριμένη δημοσίευση είναι πολύ σημαντική, αλλά και εξαιρετικά σημαδιακή για το φτωχό συγγενή, αγαπητοί αναγνώστες και συνοδοιπόροι....Με τη συγκεκριμένη δημοσίευση, ο συγκεκριμένος ιστότοπος συμπληρώνει 100 στρογγυλές και μακροσκελείς αναρτήσεις...Ήταν περίπου στα μέσα του Φλεβάρη, όταν μέσα στον κυκεώνα του ίντερνετ και των χιλιάδων blog, ξεφύτρωσε δειλά δειλά και ο συγκεκριμένος τόπος...Ένας τόπος λιτός και απέριττος, ο οποίος έχει ήδη φιλοξενήσει αρκετές απόψεις και στο μέλλον φιλοδοξεί να φιλοξενήσει και να διαδώσει ακόμα περισσότερες...Η εκατοστή δημοσίευση λοιπόν θα αναλωθεί σε κάποιες γενικές προσωπικές παρατηρήσεις σε σχέση με το blog αυτό...Ίσως είναι μια καλή ευκαιρία να σας λυθούν κάποιες απορίες και να με καταλάβετε κάπως καλύτερα...
Έχω ήδη αναφερθεί στο πως σχηματοποιήθηκε μέσα στο μυαλό μου η αρχική ιδέα δημιουργίας του φτωχού συγγενή...Οι τακτικοί αναγνώστες ξέρετε πως ενώ είχα ήδη στο μυαλό μου μια σειρά από θέματα για να αναφερθώ, δεν μπορούσα να βρω το όνομα του ιστότοπου και ταλαιπωρήθηκα περί τους δύο μήνες μέχρι να το βρω...Επιτυχημένο ή όχι, θεωρώ πως το φτωχός συγγενής μου ταιριάζει απόλυτα...Άλλωστε πολλές φορές στη ζωή μου ως τώρα, έχω αισθανθεί σαν τέτοιος...Πολλές φορές χρειάστηκε να τα βάλω με θεούς και δαίμονες (τουλάχιστον έτσι τους έβλεπα...)..Πολλές φορές ως τώρα έχω αισθανθεί σαν ξένος ανάμεσα σε γνωστούς, ή σαν ψάρι έξω από το νερό...Σαν να πολεμάω με μια απλή σφεντόνα, απέναντι σε όπλα...Ξέρω πως όλα αυτά, ενδεχομένως να ακούγονται υπερβολικά...Είναι όμως πράγματα που αισθάνομαι...Άλλωστε σε αυτό το χώρο, ξεκαθάρισα ευθύς εξαρχής και το τηρώ απόλυτα, πως θα αναφέρομαι σε θέματα και καταστάσεις με τον τρόπο που τα αντιλαμβάνομαι, χωρίς να διεκδικώ ποτέ μετάλλιο αντικειμενικότητας...
Ένα χαρακτηριστικό που διακρίνει το φτωχό συγγενή είναι η σχεδόν πλήρης απουσία playlist...Συνήθως έχω στο μυαλό μου, τρία ή τέσσερα θέματα από τα προσεχώς, αλλά το πότε θα γράψω για αυτά είναι πάντα μια στιγμιαία απόφαση...Τα θέματα στα οποία αναφέρομαι, έχουν να κάνουν με πράγματα που βλέπω καθημερινά και πράγματα που με ενοχλούν ή με προβληματίζουν...Πιθανώς να ακούγεται παράλογο, αλλά όπου κι αν πηγαίνω πλέον, έχω στην τσέπη μου ένα μικρό μπλοκάκι για να σημειώνω πράγματα που παρατηρώ και με αγγίζουν...Βέβαια ακόμα και αυτές οι σημειώσεις μερικές φορές πηγαίνουν περίπατο, αφού όταν ξεκινάω να γράφω σκέφτομαι καινούρια πράγματα και διανθίζω τις δημοσιεύσεις...Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο πολλές φορές τα κείμενά μου μοιάζουν να πηδούν από το ένα θέμα στο άλλο, ή από τη μία παράμετρο του ενός θέματος στην άλλη...Πολλές φορές είναι άκομψο αυτό, αλλά θεωρώ πως έχει και τη γοητεία του...
Η θεματολογία μου όπως πιθανόν να έχετε παρατηρήσει επεκτείνεται σε πολιτικά, αθλητικά, κοινωνικά και κάποια προσωπικά θέματα...Δεν σας κρύβω πως οι περισσότεροι γνωστοί μου, μου συστήνουν να ασχολούμαι κυρίως με κοινωνικά και πολιτικά, αφού αυτές τις απόψεις μου βρίσκουν ενδιαφέρουσες...Εγώ πάλι θεωρώ πως ειδικά στα αθλητικά έχω πάρα πολλές γνώσεις και είμαι αντικειμενικά καλός...Βέβαια δεν ξέρω κατά πόσο ενδιαφέρουν το ευρύ κοινό, ακραιφνείς αθλητικές αναλύσεις, για αυτό πάντα βάζω μέσα στοιχεία χιούμορ και υπερβολής για να κρατώ το ενδιαφέρον ζωντανό...Επίσης προσέχω, οι αναρτήσεις που αφορούν αθλητικά θέματα να μην ξεπερνούν σε ποσοστό το 50 % εμπειρικά και με αυτόν τον κανόνα βαδίζω...
Στην αρχή συστήνοντας το φτωχό συγγενή σε γνωστούς, δεν ανέφερα πως εγώ βρισκόμουν πίσω από τις αναρτήσεις, για αυτό και οι περισσότεροι έπεφταν από τα σύννεφα όταν το μάθαιναν...Ομολογώ πως σε γενικές γραμμές, οι περισσότερες κριτικές που δέχομαι είναι θετικές και αυτό με χαροποιεί ιδιαίτερα...Επίσης είχα αρκετές προτάσεις από γνωστούς και φίλους να συμμετέχουν και αυτοί στην συγκεκριμένη προσπάθεια, δημοσιεύοντας κείμενα τους στο φτωχό συγγενή...Όλες αυτές οι προτάσεις με τιμούν ιδιαίτερα σαν άνθρωπο και ειδικά όταν προέρχονται από ανθρώπους που είναι ανοιχτόμυαλοι και σκεπτόμενοι, ανεξάρτητα αν συμφωνούμε ή όχι...Μην το θεωρήσετε εγωιστικό σε καμία περίπτωση, αλλά δεν αποδέχτηκα καμία και δεν πρόκειται να το κάνω λογικά και στο μέλλον...Διότι φοβάμαι πως μετά από καιρό θα καταντήσουμε σαν τους συνεταίρους του Πρώτου Θέματος, και είναι αμφίβολο αν θα βρεθεί κάποιος στη συνέχεια να πληρώσει 21 εκ Ευρώ για να αγοράσει το φτωχό συγγενή...!!!Αυτός ο συγκεκριμένος χώρος θεωρώ πως πρέπει να φιλοξενεί αποκλειστικά τη δική μου κουταμάρα...Όλοι εσείς μπορείτε ελεύθερα να γράφετε ότι θέλετε με τη μορφή σχολίων, στα οποία δεν εφαρμόζω κανενός είδους λογοκρισία (μακριά από εμένα τέτοιες πρακτικές..)..Άλλωστε όπως έχω τονίσει και στο παρελθόν, η κύρια προσφορά του χώρου αυτού προς εμένα, είναι ο αγχολυτικός του χαρακτήρας...Κάθομαι και γράφω τις σοφίες και τις κουταμάρες μου και ξεχνιέμαι...Σημαντικό πράγμα για τον καθένα, ελπίζω να το κατανοείτε...Αντίθετα έχω δηλώσει και το λέω ξανά τώρα, πως είμαι ανοιχτός να συμβάλλω σε οποιαδήποτε ανάλογη προσπάθεια, συμπεριλαμβανομένου και της συμμετοχής σε κοινό blog...Άλλωστε πάντα με χαρά δέχομαι να γράφω κείμενα για άλλους διαδικτυακούς τόπους, όταν μου το ζητούν φίλοι...Ήδη το έχω κάνει 4-5 φορές ως τώρα και θα συνεχίσω να το πράττω και στο μέλλον, όσο υπάρχουν προσπάθειες που αξίζουν βοήθειας, συμπαράστασης και διαδικτυακής και συναδελφικής αλληλεγγύης...
Δεν γνωρίζω πόσοι από εσάς που διαβάζετε αυτή τη στιγμή τούτες τις σκόρπιες σκέψεις, έχετε προσπαθήσει να γράψετε κείμενα απόψεων...Πιστέψτε με αγαπητοί μου φίλοι, πως όλη αυτή η διαδικασία απαιτεί πολύ χρόνο μπροστά από ένα πληκτρολόγιο και μια οθόνη...Κατά μέσο όρο κάθε δημοσίευση, μου τρώει πάνω από μία ώρα για να γραφτεί και ίσως είμαι και συντηρητικός στον υπολογισμό αυτό...Την ίδια στιγμή κάποιοι από εσάς διαμαρτύρεστε πως τα κείμενα είναι μακροσκελή...Αλλά αυτή είναι η επιδίωξη μου από αρχής...Και για μένα θα ήταν πιο εύκολο να δημοσιεύω θέματα της μίας παραγράφου...Ήδη στην περίπτωση αυτή θα είχα φθάσει τις 200 αναρτήσεις...Επιθυμώ όμως να καλύπτω τα θέματα από όλες τις πλευρές και παραμέτρους και αυτό απαιτεί μεγάλη έκταση ούτως ή άλλως...Για αυτό και παρόλο που ξεκινώντας είχα θέσει ως στόχο να ανεβάζω μια ανάρτηση την ημέρα μέσο όρο, δεν έχω καταφέρει να τον επιτύχω σε απόλυτο βαθμό...
Για να εξοικονομώ χρόνο για το φτωχό συγγενή, έχω θυσιάσει ένα ικανό μέρος του (ελάχιστου) ελεύθερου χρόνου μου...Τον τελευταίο καιρό, παραμέλησα λιγάκι το διάβασμα για την ξένη γλώσσα...Αλλά αυτό που με στενοχωρεί είναι που παραμέλησα το αγαπημένο μου Football Manager...Έχει ήδη συμπληρωθεί ένα τετράμηνο από την τελευταία φορά που ασχολήθηκα με το εν λόγω παιχνίδι και αυτό είναι όντως λυπηρό..Ας ελπίσω πως μέσα στο καλοκαίρι θα καταφέρω να εξοικονομήσω λίγο χρόνο για να οδηγήσω τη Φιορεντίνα μου σε νίκες και τρόπαια...
Μετά από όλα αυτά, είναι εύλογο να με ρωτήσει κανείς αν αξίζει να ξοδεύω τόσο χρόνο για το ιστολόγιο αυτό...Απαντώ αμέσως και χωρίς δισταγμό πως αξίζει 100 %...Πέρα από την εσωτερική ικανοποίηση που νιώθω, είναι μεγάλη χαρά για μένα όταν πράγματα που έχω ήδη αναφέρει εδώ, τα ακούω σε άλλα μέσα...Αυτό σημαίνει πως βαδίζω στα χνάρια της κοινής λογικής και πως είναι στραβός ο γιαλός...Όταν συζητώ με γνωστούς διάφορα θέματα και συμφωνούμε, είναι ικανοποιητικό για μένα να σκέφτομαι πως όλα αυτά τα έχω ήδη γράψει στον τόπο αυτό...Αυτή η ικανοποίηση είναι ένα πολύ όμορφο συναίσθημα, που έρχεται να μου δείξει πως πραγματικά αξίζει όλος αυτός ο κόπος...
Αυτά είχα να πω σαν μια επετειακή ανάρτηση...Πράγματα που ίσως σας φαίνονται αδιάφορα και ανούσια, αλλά που αισθανόμουν την ανάγκη να ξεκαθαρίσω ξανά με την ευκαιρία της εκατοστής ανάρτησης...Τα υπόλοιπα εν καιρώ...
υγ1 Από την επόμενη κιόλας ανάρτηση συνεχίζουμε στο ίδιο μοτίβο...
υγ2 Ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή και ιδίως όσους μου κάνουν χρήσιμες παρατηρήσεις και σχόλια...
υγ3 Επίσης ευχαριστώ ιδιαίτερα τους μόνιμους αναγνώστες...
υγ4 Για όποιον ενδιαφέρεται θα αναφέρω το top 10 των καλύτερων από τις 100 αναρτήσεις ως τώρα, σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια... Εξυπακούεται πως το Νο 1 είναι η καλύτερη κατ' εμέ, το 2 η δεύτερη καλύτερη και πάει λέγοντας...Πάντα με βάση τα προσωπικά μου κριτήρια...Για να εκφράσετε τις δικές σας απόψεις δεν έχετε παρά να συμμετέχετε στη μίνι ψηφοφορία πάνω δεξιά στην αρχική σελίδα του φτωχού συγγενή...Για διευκόλυνση σας παραθέτω σε παρένθεση την ημερομηνία δημοσίευσης ούτως ώστε να μπορέσετε (αν θέλετε) να ρίξετε ξανά μια ματιά στις αναρτήσεις αυτές προκειμένου να ψηφίσετε...

10)Πολιτικοί για γέλια και για κλάματα..(6-4-2009)
9)Μια διδακτική ιστορία..συγκρίσεις...(9-3-2009)
8) Ο Θου Βου επιστρέφει...(9-5-2009)
7)Μέσι vs K.Ρονάλντο...(25-5-2009)
6)Να ποιος είναι ο Ολυμπιακός...(11-4-2009)
5)Το παραμύθι που ονομάζεται Ντιόγκο...(22-3-2009)
4)Φοιτητικές εκλογές 2009...(12-5-2009)
3)100 μεγαλύτεροι Έλληνες εναλλακτικά..(24-2-2009)
2)Επέτειος θλίψης αναμνήσεων και προβληματισμού...(13-4-2009)
1)Ονειρεμένος τελικός...(29-5-2009)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου