Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009

Στιγμές και ..αυθεντικοί διάλογοι από την ερυθρόλευκη προετοιμασία...

Ο φτωχός συγγενής στρέφει το βλέμμα του για μια ακόμη φορά στην αθλητική επικαιρότητα..Όλες οι ομάδες, βρίσκονται στο βασικό στάδιο της προετοιμασίας, το οποίο λαμβάνει χώρα συνήθως σε κάποια περιοχή της κεντρικής Ευρώπης...Ο Ολυμπιακός του Τιμούρ Κετσπάγια (ακόμα δεν το έχω χωνέψει...), επέστρεψε πριν δυο μέρες από την Αυστρία, όπου μονταρίστηκε η ομάδα, υπό τις οδηγίες του πολύπειρου και ικανότατου προπονητή...Τις αμέσως προσεχείς ημέρες, η ομάδα φεύγει για την Ολλανδία, όπου θα συνεχίσει την προετοιμασία της και θα δώσει και μια σειρά από φιλικούς αγώνες...Οι αθλητικές εφημερίδες και τα υπόλοιπα μέσα, έχουν στείλει απεσταλμένους δημοσιογράφους που παρακολουθούν την προετοιμασία των ομάδων, μεταφέρουν το κλίμα που επικρατεί εκεί και λένε ενίοτε και τις απόψεις τους...Όλες τις ομάδες τις ακολουθούν οι πιστοί ρεπόρτερ τους, άνθρωποι που δεν διστάζουν να κρύψουν μέρος της αλήθειας, προκειμένου να προστατευτεί το κύρος και το όνομα της ομάδας...Παρόλο που το ενδιαφέρον του κόσμου είναι εξαιρετικά μεγάλο κάθε χρόνο τέτοια εποχή, η πληροφόρηση που μας παρέχουν οι ρεπόρτερς είναι τυποποιημένη και οπωσδήποτε φιλτραρισμένη..Όλοι μας πληροφορούν πως...χύνεται τόνος ιδρώτα στις προπονήσεις καθημερινά, ο προπονητής είναι αδέκαστος και λάτρης της πειθαρχίας, οι παίχτες καταπίνουν αμέτρητα χιλιόμετρα, η νέα μεταγραφή ακούει στο όνομα Ραούλ Μπράβο, λείπει πάρα πολύ η εμβληματική τάχα φυσιογνωμία του Τζόλε, τα πειράγματα δίνουν και παίρνουν και τα λοιπά και τα λοιπά....Πράγματα που γράφονται κάθε χρόνο με τον ίδιο ακριβώς τρόπο κάθε χρόνο και σε κάθε ομάδα, κάνοντας σε να πιστεύεις πως το μεγαλύτερο προσόν για κάθε δημοσιογράφο είναι το copy-paste...Ουδεμία πραγματική είδηση...Γράφουν για παράδειγμα οι ρεπόρτερ του Ολυμπιακού, τα ζευγάρια που έχουν σχηματιστεί στα δωμάτια των παιχτών του Ολυμπιακού, και δεν υπεισέρχονται σε καμία λεπτομέρεια...Γράψτε κύριοι αν έχετε τα κότσια, τους διαλόγους που κάθε βράδυ λαμβάνουν χώρα σε κάθε δωμάτιο χωριστά, την ώρα που χτυπάει το σιωπητήριο του Τιμούρ και οι παίχτες αποσύρονται στα ιδιαίτερα...Μην ανησυχείτε φίλοι και προπάντων μην στενοχωριέστε...Ο φτωχός συγγενής είναι εδώ και έχοντας κάνει για μια ακόμη φορά πολύ καλό και αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, θα σας προσφέρει απλόχερα και αποκλειστικά όλους τους διαλόγους...Έτσι για να μαθαίνουν κάποιοι πως ασκείται το λειτούργημα της δημοσιογραφίας...(!!!)..Ξεκινάμε λοιπόν την παράθεση των διαλόγων....
Αντώνης Νικοπολίδης- Όλαφ Μέλμπεργκ

-Αντ.Νικοπ: (μόλις πρωτοαντίκρυσε το Σουηδό)...Ρε συ ψαρά Όλαφ, τι γένια είναι αυτά ρε συ...(Φου..φου..)..Μήπως πηγαίνεις για παπάς;
-Ολ.Μέλ: Νο Antonis, αυτό είναι το στυλ μου από μικρό παιδί...
-Αντ.Νικοπ: Ρε συ τουλάχιστον κόψτα λίγο και σουλουπώσου...Πως θα κυκλοφορείς έτσι μέσα στην άμυνα, θα σε περάσει ο Αβραάμ για αντίπαλο...Έλα εδώ να στα περιποιηθώ εγώ λίγο ρε Όλαφ, που είσαι σαν Σουηδός τουρίστας που γυρνά με ένα σάκο στον ώμο και κάνει διακοπές στην Ελλάδα...
-Ολ.Μελ: Εσύ θα με φτιάξεις Αntonis; Από που και ως που;
-Αντ. Νικοπ: Ρε αν δεν ξέρω εγώ να περιποιηθώ τα γένια σου, που είμαι κηπουρός με δίπλωμα και θέση στο δημόσιο, ποιος ξέρει;....Και τέζα ο Μέλμπεργκ...

Βασίλης Τοροσίδης - Αβραάμ Παπαδόπουλος

-Αβρ.Παπ: Μπίλι πως τα βλέπεις τα πράγματα φέτος; Θα πάρεις μεταγραφή τελικά;
-Βασ. Τορ: Εγώ είμαι παίχτης του Ολυμπιακού και μόνο το καλό της ομάδας έχω στο μυαλό μου...
-Αβρ. Παπ.: Ρε πως μιλάς έτσι λες και δίνεις συνέντευξη τύπου; Ρε δεν είμαι δημοσιογράφος...Ο φίλος σου ο Αβραάμ από το Λάκωμα Χαλκιδικής είμαι, που έχω για προίκα 1500 πρόβατα και έχω θερίσει στην καριέρα μου πολλά πόδια αντιπάλων...
-Βασ. Τορ.: Δεν ξέρω τίποτα όλα αυτά είναι φήμες...Εγώ παίζω όπου μου ζητήσει ο προπονητής μου και με ενδιαφέρει μόνο το καλό του Ολυμπιακού...
-Αβρ. Παπ.: Πάει τρελάθηκε ο Βασιλάκης...Ρε συ, τελοσπάντων πες μου σε ποια θέση θα γούσταρες να παίξεις φέτος;
-Βασ. Τορ.:Δεν έχω πρόβλημα, παίζω σε διαφορετικές 15 θέσεις,αρκεί να μου το ζητήσει ο προπονητής...
-Αβρ. Παπ.: Ρε τι 15 θέσεις λες...11 δεν παίζουμε
-Βασ. Τορ.: Πρώτον Αβραάμ...δεν παίζουμε πάντα 11, ιδίως στα Ελληνικά ματς...και δεύτερο εμένα με ενδιαφέρει το καλό του Ολυμπιακού και μόνο αυτό...

Πάβελ Κόβατς - Ματ Ντάρμπισάιρ

-Παβ. Κοβ.: So Mat, what about Arsenal, Liverpool, Chelsea and Tottenham this year?Ξέρεις ρίχνω κανένα στοιχηματάκι εκεί που κάθομαι στον πάγκο, έτσι για να περνά η ώρα...
-Ματ.Νταρ.:Well, you know, εμένα με ενδιαφέρει μόνο το καλό του Ολυμπιακού και υποστηρίζω αυτήν την ομάδα από τότε που είχα πρωτοδεί να κατεβαίνει με Μίρτσο, Βαίτση, Τσαλουχίδη, Νεντίδη και όλα τα υπόλοιπα αστέρια...
-Παβ.Κοβ.:Ρε συ Ματ τι λες; Έχεις συνέλθει από το τραύμα στον τελικό με την Α.Ε.Κ. ή ακόμα αναρρώνεις; Διότι δεν εξηγείται αλλιώς...Άντε λοιπόν ας κοιμηθούμε τώρα...είμαι και μεγάλος άνθρωπος...
-Ματ. Νταρ.: Παππού Κόβατς, θέλω να μου πεις παραμύθι για να κοιμηθώ...
-Παβ. Κοβ.: Άντε να σου πω και παραμύθι...Που λες Ματ, κάποτε έπαιζα βασικός...
-Ματ Νταρ.: Χαχαχα...φτάνει παππού...παραμύθι είπα όχι ανέκδοτο...


Λεωνίδας Παναγόπουλος - Γιώργος Κατσικογιάννης

-Γ.Κατσ.: Λεωνίδα δεν με πιάνει ύπνος με τίποτα...έχεις καμιά ιδέα τι να κάνουμε;
-Λ. Παν.: Ρε Γιώργο δεν βάζουμε κανένα dvd, να δούμε...
-Γ. Κατσ.:Καλά που το είπες...Είχα πάρει από την Αθήνα ένα πολύ ωραίο....Έχει τίτλο 'αιώνια ταλέντα" και αφηγείται την ποδοσφαιρική ιστορία δύο παιχτών (ενός τερματοφύλακα και ενός μέσου) που έγιναν βετεράνοι και έκλεισαν την καριέρα τους, χωρίς να κάνουν ούτε μια επίσημη συμμετοχή με την ομάδα τους.. πέρασαν όλα τα χρόνια στην εξέδρα...Καλό και ενδιαφέρον δεν ακούγεται ρε συ;
-Λ. Παν.:Καλό ακούγεται ρε Γιώργο, αλλά αναρωτιέμαι, γίνονται άραγε τέτοια πράγματα τη σημερινή εποχή;
-Γ. Κατσ.:Μπα δε νομίζω Λεό....(!!!)

Ραούλ Μπράβο - Όσκαρ Γκονζάλες

-Ραούλ: Επτά και σήμερα είναι πολλές φίλε μου;
-Όσκαρ: Ρε συ Ραούλ τι μετράς,τις μέρες για την πρώτη επίσημη αναμέτρηση της ομάδας μας;
-Ραούλ : Όχι ρε τρελός είσαι...Τις μέρες για να γυρίσουμε στην Ελλάδα και στις χρυσαφένιες της παραλίες της μετράω...Ξέρεις εσύ...Μπάνιο,παραλία, ποτάκια, καμάκι...
-Όσκαρ : Εγώ που να ξέρω ρε Ραούλ, εγώ είμαι προπόνηση-σπίτι-ύπνο νωρίς και πάλι από την αρχή...Και αν λέω ψέματα να μην ξαναφορέσω φανέλα βασικού στον Ολυμπιακό...
-Ραούλ : Ρε με δουλεύεις; Τι φανέλα βασικού; Εσύ που έχεις κατακτήσει το Όσκαρ ξενυχτιού...
-Όσκαρ : Ρε κοιτάτε ποιος μιλάει...Αυτός που μόλις λείπει για προετοιμασία, οι μαγαζάτορες της παραλιακής βάζουν πλερέζες και δεν αντέχουν την τεράστια πτώση του τζίρου....
-Φτωχός συγγενής...: "Το χειρότερο από όλα είναι πως και οι δύο είχαν απόλυτο δίκιο..."

Ούρκο Πάρντο - Μίχαλ Ζεβλάκοφ

-Μ.Ζεβ.: My friend Ούρκο, ξέρεις το Νίκο Βέρτη...πάταγος γίνεται στην Ελλάδα με αυτόν...αυτός ήταν και ο λόγος που ανανέωσα το συμβόλαιο μου με την ομάδα...
-Πάρντο : Όχι Μίχαλ, δεν τον γνωρίζω...Ποιος είναι; Ο πρόεδρος του Ολυμπιακού, ή κάποιος χορηγός που σου έταξε πριμ αν παραμείνεις;
-Μιχ. Ζεβ. : Όχι ρε...Έλληνας τραγουδιστής είναι, στον οποίο αραιά και που πηγαίνω για να ξεσκάσω...Σπάνια πηγαίνω μη φανταστείς...Ούτε τρεις φορές την εβδομάδα...
-Πάρντο :Ααα φίλε μου...εγώ δεν ξέρω από τέτοια...εγώ μόνο τον Ρέμο γνωρίζω και όχι σαν τραγουδιστή, αλλά επειδή ήταν ο πρόεδρος της παλιάς μου ομάδας;Μη φανταστείς τίποτα άλλο...Απλά είχαμε συμφωνήσει στο συμβόλαιο να μην παίρνω χρήματα, αλλά να έχω κάθε βράδυ ελεύθερη είσοδο στο μαγαζί που τραγουδούσε, συν δύο χορεύτριες να λικνίζονται και δύο λουλουδούδες να μου κάνουν αέρα...
-Μιχ. Ζεβ.: Σοβαρά μιλάς Ούρκο....μήπως ξέρεις τότε αν ο Ηρακλής ψάχνει για σέντερ μπακ;

Φερνάντο Μπελούτσι - Λουτσιάνο Γκαλέτι

-Φ. Μπελ.: Που λες ρε συ Λουτσιάνο, δεν μπορώ να χωνέψω αυτό που έκανε ο Λέτο...άκου να πάει στον Παναθηναϊκό;
-Λ. Γκαλ.: Συμφωνώ ρε συ Φερνάντο...εγώ δύσκολα θα μπορούσα να το κάνω αυτό...
-Φ. Μπελ.: Εγώ να δεις Λουτσιάνο...Εγώ μάλιστα θα το προχωρήσω παραπέρα και θα σου πω, πως δεν αφήνω τον Ολυμπιακό με τίποτα, οποιαδήποτε ομάδα και να μου κάνει πρόταση...Δεν φεύγω με τίποτα...
-Λ. Γκαλ. : Άκου Φερνάντο...Σαν μεγαλύτερος και πιο έμπειρος θα σου δώσω μια συμβουλή...Μια παλιά αργεντίνικη παροιμία ξέρεις τι λέει..."μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες"...και εσύ δεν βλέπω να την τηρείς για αυτό και έμεινες τόσο κοντός...
-Φ.Σ. :"Πριν τελειώσει τη φράση του ο Γκαλέτι, χτυπάει το κινητό του Μπελούτσι και ο μανατζερ του, του ανακοινώνει τη συμφωνία με την Πόρτο..."

Γιώργος Γκαλίτσιος - Κυριάκος Παπαδόπουλος

-Γ. Γκαλ.: Ρε συ Κυριάκο τι κόκκινα μαγουλάκια είναι αυτά...
-Κ. Παπ.: Είμαι ντροπαλός κύριε Γιώργο...
-Γ. Γκαλ.: Ρε άσε τις ντροπές και κοίτα να γυμναστείς καλύτερα και να χάσεις κανένα κιλό, διότι σε λίγο θα σε περνά στο σπριντ ακόμη και ο Ντιόγκο...
-Κ. Παπ.: Μάλιστα... μάλιστα Γιώργο...ευχαριστώ για τις συμβουλές...
-Γ. Γκαλ.: Έτσι μπράβο αγόρι μου...Άντε γιατί αν δεν τα ακολουθήσεις αυτά και δε βελτιωθείς, μια ζωή θα τρως πάγκο...κατάλαβες;
-Κ. Παπ.: Κατάλαβα...άλλωστε ειδικά εσύ κάτι ξέρεις...(από πάγκο!!)..

Ντουντού Σεαρένσε - Ντιόγκο

-Ντιόγκο: Ντουντού, θέλω δύο ερωτήσεις να σου κάνω σαν μεγαλύτερος που είσαι...Πότε παίζουμε στην Τούμπα φέτος και αν ξέρεις ποιοι είναι οι Καραγκούνης και Γιαννακόπουλος...
-Ντουντού: Δεν ξέρω ρε Ντιόγκο, αλλά δεν με ενδιαφέρει κιόλας, η ομάδα δε μασάει πουθενά...όποτε και να παίζουμε θα πάμε και θα κερδίσουμε...Αλλά τι ρωτάς, αφού δεν πρόκειται να έρθεις...Για τους άλλους δύο πως σου ήρθε και ρωτάς...
-Ντιόγκο: Να μωρέ, απλά άκουσα πως αυτοί οι δύο είναι καλύτεροι και πιο θεμαματικοί βουτηχτές από εμένα...
-Ντουντού: Σώπα αγόρι μου...Ποιος τα λέει αυτά τα ψέματα; Εσύ είσαι ο καλύτερος μακράν από όλους, άλλωστε στο αναγνωρίζουν όλοι οι δαιτητές σφυρίζοντας φάουλ...Άντε σώπα και κοιμήσου τώρα σαν καλό παιδί που είσαι...
-Ντιόγκο: Δεν θέλω να κοιμηθώ, θέλω τη μαμά μου...Βλέπω εφιάλτες κάθε βράδυ...Έναν τύπο με μακριά μαλλιά και ασπρόμαυρη φορεσιά να με κηνυγά για να με γρονθοκοπήσει...Πάμπλο Γκαρσία τον λεν και φοβάμαι πολύ....

Ζαουάντ Ζαϊρί - Ντιντιέ Ντομί

-Ντομί :Ζαουάντ, πουρκουά έχεις απλώσει όλα αυτά τα παπούτσια και τα αντικείμενα στο πάτωμα;
-Ζαϊρί : Να βρε Ντιντιέ, απλά προπονούμαι κάθε ώρα και στιγμή...Απλά θέλω να ξαπλώσω έχοντας πρώτα ντριμπλάρει κάθε παπούτσι και κάθε αντικείμενο τουλάχιστον δύο φορές..
-Ντομί :Και γιατί σκύβεις, η μέση σε πονάει;
-Ζαϊρί : Όχι μωρέ απλά όπως ξέρεις πήρα τη φανέλα με το 11 από το Τζόλε και όσο να ναι είναι βαριά η κληρονομιά...
-Ντομί : Καλά...πάω να πάρω λίγο αέρα στο μπαλκόνι και μετά έρχομαι να ξαπλώσω...οκ;
-Ζαϊρί : οκ Ντιντιέ...πρόσεξε όμως τη νύχτα μην αλλάξεις απότομα πλευρό και τραυματιστείς...είσαι που είσαι ευαίσθητος οργανισμός...

Κώστας Μήτρογλου - Γιάννης Παπαδόπουλος
-Κ. Μητ.: Γιάννη, ξέρεις γιατί δε δουλεύει το Playstation?
-Γ. Παπ.: Που να ξέρω εγώ ρε Κώστα, θα είδε τη φάτσα σου και θα φοβήθηκε μάλλον....
-Κ. Μητ.: Γελάσαμε πάλι Γιάννη...Μα να παίζει τώρα...Έλα να παίξουμε...τι ομάδα θα πάρεις
-Γ. Παπ.:Εγώ Κώστα λέω να πάρω Λίβερπουλ, να παίρνω τη μπάλα με τον Τζέραρντ (που είναι το πρότυπο μου) και να σουτάρω από όπου βρω...Εσύ Κώστα;
-Κ. Μητ.: Εγώ Γιάννη θα πάρω την Ίντερ λόγω Ιμπραήμοβιτς...Θεωρώ πως του ταιριάζω και στην εκτελεστική δεινότητα και κυρίως στην εξωτερική εμφάνιση...
(Ακούγεται ένα ντουπ)...Γιάννη τι έπαθες; Γιατί λιποθύμησες;...


Σημειώνω πως δε στάθηκε δυνατό να υπάρχει ενημέρωση από τα υπόλοιπα δύο δωματια...Στο δωμάτιο που έμεναν οι Τάσος Πάντος και Ιεροκλής Στολτίδης, δεν ακουγόταν συνομιλίες παρά μόνο ροχαλητά, δείγμα πως και οι δύο χαλκέντεροι άσοι αφέθηκαν στην αγκαλιά του Μορφέα, αφού είναι γνωστό πως και οι δύο σε κάθε προπόνηση τα έδωσαν όλα...Επίσης στο δωμάτιο του Λεονάρντο με το Βασιλόγιαννη, δεν υπήρχε κανένας κώδικας επικοινωνίας, αφού δεν μιλούσαν την ίδια γλώσσα...Μόνο με νοήματα προσπαθούσαν να συννενοηθούν οι δυο τους, και τις περισσότερες φορές οι προσπάθειες τους παρέμειναν άκαρπες...
Αυτά αλίευσαν οι κεραίες του φτωχού συγγενή από το χώρο προετοιμασίας της ομάδας του Ολυμπιακού, την ώρα που οι παίχτες επιζητούσαν ξεκούραση, εξαντλημένοι από τη σκληρή προπόνηση του μέντορα Κετσπάγια...Πείτε μου ειλικρινά τα διαβάσατε πουθενά αλλού αυτά; Είχε κανείς το θάρρος να τα γράψει; Μόνο το ταπεινό αυτό ιστολόγιο, λέει την αλήθεια και σέβεται τους αναγνώστες του...Σταματάω εδώ, διότι αν το τραβήξω περισσότερο θα καταντήσει γραφικό...
υγ1 Κάνει πολύ ζέστη και θεωρώ πως κάποια τέτοια ανάλαφρα και χιουμοριστικά θεματάκια συνάδουν με το χαλαρό κλίμα...Κάπου κάπου θα πρέπει να ξεφεύγουμε από τα σοβαρά...
υγ2 Αν σας άρεσε το concept, υπόσχομαι πως θα επανέλθω με τους αντίστοιχους διαλόγους παιχτών Παναθηναικού και Α.Ε.Κ. Βέβαια επειδή έχω κόψει λίγο την ανάγνωση αθλητικών εφημερίδων δεν έχω πληροφορηθεί τα αντίστοιχα ζευγάρια...Όποιος μπορεί να συνδράμει και να τα στείλει καλοδεχούμενος...
υγ3 Φυσικά, ελπίζω να μου συγχωρήσετε μια δόση ποιητικής αδείας...Άλλωστε π.χ. ο Μέλμπεργκ δεν πήγε ποτέ στην Αυστρία...Αλλά όπως λένε.."μην αφήνεις ποτέ μια αληθινή λεπτομέρεια να σου χαλάσει μια όμορφη ιστορία"...Ως ένα βαθμό άλλωστε, με αυτόν τον τρόπο δε λειτουργεί και η mainstream δημοσογραφία;
υγ4 Όντως τελικά, η δημοσίευση αυτή βγήκε μακροσκελής όπως φοβόμουν, αλλά θεωρώ πως άξιζε τον κόπο και έχει αρκετό ενδιαφέρον και χιούμορ...
υγ5 Η ρήση του αλενατόρε Αναστό και πρώην θαμώνα του da capo είναι πιο επίκαιρη από ποτέ άλλοτε...:"Δεν τα λέτε..δεν τα γράφετε..και όταν τα γράφετε, τα γράφετε με μικρά γραμματάκια..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου