Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2009

Βιγιαρεάλ και... 1-0

Διάβαζα σήμερα το απόγευμα φίλοι μου σε αθλητικές εφημερίδες με αφορμή το επερχόμενο παιχνίδι του Παναθηναϊκού με τη Βιγιαρεαλ, μια τουριστική ξενάγηση για την Ισπανική αυτή πόλη, συνοδευόμενη από υποδείξεις και συμβουλές για τους Έλληνες φιλάθλους που θα βρεθούν εκεί την επόμενη εβδομάδα Προσωπικά μπορεί να ξέρω απέξω ολόκληρο το ρόστερ της Βιγιαρεάλ αλλά αγνοούσα κάποιες άλλες πληροφορίες Συγκεκριμένα, η πόλη αυτή αριθμεί περίπου 45 με 50 χιλιάδες κατοίκους, έχει καμιά δεκαπενταριά ταξιτζήδες, κάμποσα νυχτερινά στέκια,αλλά από υγεία και περίθαλψη τι γίνεται; Λοιπόν για να σας φύγει η περιέργεια έχει ένα νοσοκομείο με υπερσύγχρονα ιατρικά μέσα καθώς και 4 ακόμα μικρότερα κέντρα υγείας, όλα πλήρως εξοπλισμένα...
Αυτόματα ήρθε στο μυαλό μου η κατάσταση που επικρατεί στην πόλη από την οποία σχεδόν κατάγομαι...... Λοιπόν η πόλη μου αν και περίπου έχει τους ίδιο αριθμό κατοίκων με την ισπανική πόλη, έχει μόλις ένα νοσοκομείο και αυτό της κακιάς ώρας. Όσες φορές έχω πάει έχω καταλάβει πως η υγεία σου επαφίεται στο φιλότιμο των εργαζομένων. Για εξοπλισμό ας μη μιλήσω, ενώ τα φακελάκια θεωρούνται και εκεί αναγκαίο κακό ίσως και θεσμός πλέον. Πιστέψτε με, δεν έχω ακούσει παρά ελάχιστα καλά λόγια από ανθρώπους που είτε νοσηλεύτηκαν οι ίδιοι είτε είχαν κάποιο συγγενή τους. Όσο για τις διαγνώσεις των γιατρών, αφήστε το, σκέτο πάμε στοίχημα και αν σου κάτσει κέρδισες.....!!!
Οι συγκρίσεις είναι αναπόφευκτες και τα αποτελέσματα λυπητερά...Το μέλλον και σε αυτόν τον τομέα διαγράφεται ζοφερό και το βαρέλι δεν έχει πάτο..Ο Θεός να μας φυλάει από του νοσοκομείου...τα δόντια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου