Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Για τον τίτλο του blog...

Κατ' αρχάς καλησπέρα,αυτή είναι η παρθενική μου ανάρτηση σε αυτό το καινούριο μου blog και για αυτό οφείλω κάποιες επεξηγήσεις που αφορούν κυρίως την προέλευση της ονομασίας του ιστολογίου αυτού...

Η φράση φτωχός συγγενής είναι ένα collocation της Ελληνικής γλώσσας. Το δεύτερο συστατικό της,δηλαδή η λέξη συγγενής είναι μια προσφώνηση πολύ οικεία σε εμένα(την ακούω πάρα μα πάρα πολύ συχνά) αν και δεν μου αρέσει ιδιαίτερα για να πω την αλήθεια...Πάντως γενικεύοντας, έχω νιώσει πολλές φορές στη ζωή μου έως σήμερα να είμαι ο φτωχός συγγενής μιας κατάστασης...με την έννοια της μειονεκτικής θέσης (π.χ. πολλά πράγματα που με αφορούν τα μαθαίνω τελευταίος και καταϊδρωμένος.ή νιώθω πολλές φορές στη ζωή μου να παλεύω με μια σφεντόνα σαν τον Δαβίδ απέναντι σε στρατιές..).Τέλοσπάντων ύστερα από μακρά αναζήτηση κατέληξα σε καμιά δεκαριά ονόματα εκ των οποίων έφτασα σε τελικά δύο. Το δεύτερο ήταν ήδη κατοχυρωμένο από άλλον blogger (δεν έχει νόημα να το αναφέρω πλέον), άρα η κατάληξη ήταν αυτή που φαίνεται στον τίτλο και δεν το κρύβω πως είμαι αρκετά ικανοποιημένος από την τελική επιλογή. Αυτά σαν εισαγωγή για τον τίτλο, όλα τα υπόλοιπα εν καιρώ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου