Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2009

Δεν έχει τι να βάλει...

Όλοι φαντάζομαι έχετε ακούσει τον καταιγισμό διαφημίσεων από όλα τα ηλεκτρονικά μέσα που αφορούν μεγάλη γνωστή αλυσίδα παιδικών και εποχικών ειδών και παιχνιδιών. Μιλάμε για πραγματικό κατακλυσμό, αφού όποιον σταθμό και αν ακούσεις ιδίως στο ραδιόφωνο, πέφτεις πάνω σε αυτές, όχι μόνο τώρα αλλά και σε άλλες περιόδους όπως Χριστούγεννα, Πάσχα, καλοκαίρι κλπ.
Συνάμα, φαντάζομαι πως οι περισσότεροι έχετε ακούσει για το κύμα απολύσεων στα καταστήματα της αλυσίδας, που έχει οδηγήσει πρόσφατα πολλούς εργαζομένους σε διαμαρτυρίες έξω από τα καταστήματα. Η δικαιολογία της εταιρείας γνωστή και μόνιμη επωδός του τελευταίου καιρού: η οικονομική κρίση
Και εγώ με το λίγο μυαλό που διαθέτω λέω το εξής. Αφού αποδεδειγμένα τα καταστήματα είναι συνήθως γεμάτα κόσμο (πράγμα που σημαίνει πως το brand name είναι πολύ δυνατό), γιατί να σπαταληθούν τόσοι πόροι για διαφημίσεις και να μη χρησιμοποιηθούν αυτοί, ούτως ώστε να ελαχιστοποιηθούν οι απολύσεις...Οι νόμοι της οικονομίας είναι αμείλικτοι και η ανάγκη για τη μέγιστη κερδοφορία μεγάλη και το γνωρίζω πάρα πολύ καλά. Αλλά λίγη κοινωνική σκέψη και αντίληψη δεν βλάπτει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου