Πέμπτη 16 Απριλίου 2009

Ο φ.σ. ..σας εύχεται Καλό Πάσχα...!!!

Ο φτωχός συγγενής σας αποχαιρετά προσωρινά και σας ανακοινώνει πως τις τρεις προσεχείς ημέρες θα απέχει από τις δημοσιεύσεις. Βλέπετε, θα εκδράμω και εγώ για την επαρχία για να περάσω τις ημέρες του Πάσχα κοντά στην ελληνική φύση. Η διακοπή μπορεί να είναι πολύ μικρή, αλλά είναι απαραίτητη για να πάρω μια μικρή ανάσα και εγώ σαν άνθρωπος. Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως θα έχω τους δέκτες μου κλειστούς. Όπως έχουμε ξαναπεί, εμείς εδώ κάνουμε ...αληθινό και μάχιμο ρεπορτάζ... Αυτό σημαίνει πως οποιοδήποτε θέμα και να πέσει στην αντίληψη μου, θα το θίξω από Δευτέρα. Άλλωστε εδώ δεν είναι ειδησεογραφικό σάιτ για να με ενδιαφέρει να είμαι απόλυτα μέσα στην επικαιρότητα. Κύριο μέλημα μου είναι να σχολιάζω ειδήσεις και γεγονότα που είτε δεν γίνονται ευρέως γνωστά, είτε δεν σχολιάζονται με τον τρόπο που θα έπρεπε κατά την άποψη μου. Για αυτό να είστε βέβαιοι πως οι κεραίες είναι ανοιχτές και τα πάντα σημειώνονται....
Ας έχουμε όλοι μια ευτυχισμένη και χαρούμενη ανάσταση περνώντας καλά με τους φίλους και τους γνωστούς μας. Μα πάνω από όλα ας ευχηθούμε να συμβεί και στη ζωή μας μια ανάσταση, ούτως ώστε να βελτιωθούν οι συνθήκες επιβίωσης για όλους μας. Και να μην παραπονιόμαστε και μιζεριάζουμε μέρες που είναι...ας σκεφτούμε πως υπάρχουν και χειρότερα (μα θα στα πω αργότερα...), αλλά και αυτούς που δεν είναι πλέον κοντά μας. Καλό Πάσχα λοιπόν αγαπητοί αναγνώστες του διαδικτυακού τούτου τόπου, με υγεία και χαρά και χωρίς υπερβολές (αυτό το λέω κυρίως για μένα...)
υγ1 Σκεφτόμουν να ανεβάσω μια ανάρτηση με τους τίτλους από τα προσεχώς...Αλλά στη συνέχεια σκέφτηκα πως κάτι τέτοιο θα χαλούσε όλη τη μαγεία και την ομορφιά. Είναι άλλο να ξέρεις τι σε περιμένει και άλλο να μπαίνεις στο blog και να σκέφτεσαι..: για να δω, με τι θέμα ασχολείται πάλι αυτός ο παράξενος γκρινιάρης, δε συμφωνείτε φίλοι μου;
υγ2 Ξέρω πως γίνομαι βαρετός. Αλλά επειδή πολλοί μου ζητάτε διάφορες διευκρινήσεις μέσω e-mail και επειδή είναι δύσκολο να απαντώ ξεχωριστά σας προτείνω τούτο: Αν έχετε χρόνο, διαβάστε τις αρχικές αναρτήσεις του Φεβρουαρίου. Μέσα εκεί θα βρείτε αρκετές απαντήσεις για όλα αυτά...
υγ3 Πάσχα στα Εβραϊκά (τη γλώσσα του Γιοτάμ Χαλπερίν...) σημαίνει πέρασμα. Όντως για μένα προσωπικά αυτή η περίοδος είναι ως ένα βαθμό μεταβατική, καθώς σηματοδοτεί ένα πέρασμα σε καινούριες προσωπικές καταστάσεις και συνθήκες. Ας απολαύσουμε ήρεμα αυτές τις ημέρες και θα τα πούμε όλα εν καιρώ χωρίς διάθεση απόκρυψης...
υγ4 Σήμερα ήταν και μια προσωπική μου επέτειος (όχι ευχάριστη), αλλά ευτυχώς η μέρα πέρασε χωρίς προβλήματα....
υγ5 Ειλικρινά εύχομαι ότι καλύτερο σε όλους και εις το επανιδείν Δευτέρα απόγευμα, με τα μυαλά γεμάτα από καθαρό αέρα εξοχής και τα σώματα γεμάτα από χοληστερίνη...

1 σχόλιο: