Δευτέρα 2 Μαρτίου 2009

Καθαρά Δευτέρα- Η χειρότερη αργια

Πάει και αυτό το τριήμερο. Πέρασε σχεδόν και η Καθαρά Δευτέρα και από αύριο ξανά κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Για να πω την αλήθεια, για μένα προσωπικά η Καθαρά Δευτέρα είναι μια από τις χειρότερες αργίες που υπάρχουν για πολλούς και διάφορους λόγους. Πρώτα πρώτα συνδυάζεται με μια τεράστια έξοδο από την πρωτεύουσα προς την επαρχία, πράγμα που συνεπάγεται τεράστια κίνηση στους δρόμους. Βέβαια φέτος η υπερβολή των καναλιών στο θέμα ειδικά της εξόδου δεν είχε προηγούμενο. Εγώ έφυγα Παρασκευή βράδυ ώρα αιχμής και έκανα για να φτάσω ακριβώς όσο και τις υπόλοιπες ημέρες. Υπήρχε φυσικά μια αυξημένη ροή αλλά όχι τίποτα το σπουδαίο.
Η Κ. Δευτέρα δεν μου αρέσει επίσης επειδή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις μεταμφιέσεις και τα καρναβάλια. Από μικρός, αυτά δεν ήταν μέσα στα ενδιαφέροντα μου πόσο μάλλον τώρα... Βέβαια έχω απόλυτο σεβασμό στα έθιμα και τις παραδόσεις κάθε τόπου όσο ακραία και παράλογα να μου φαίνονται, αλλά δεν μου προξενεί κέφι και καλή διάθεση το να προσπαθώ να αλλάξω την ήδη απαράδεκτη εμφάνιση μου!!! Συνάμα θεωρώ πως ξοδεύονται πολλά χρήματα για τέτοιες εκδηλώσεις, τα οποία θα ήταν καλύτερο να αξιοποιηθούν σε άλλους τομείς. Η ρήση 'άρτον και θεάματα' είναι σεβαστή, αλλά πρέπει να υπάρχουν και όρια.
Και έρχομαι στο σπουδαιότερο. Η Καθαρή Δευτέρα είναι η μοναδική αργία που δε συνδέεται με καλό φαγητό. Το Πάσχα π. χ. τα αρνιά και οι διαφόρων ειδών μεζέδες είναι must, τα Χριστούγεννα και τον Δεκαπενταύγουστο επίσης, ακόμα και την Πρωτομαγιά. Σήμερα η κατάσταση είναι δραματική. Τρως ένα σωρό λαγάνα,χαλβά, ελιές και θαλασσινά κ.ο.κ. και όχι μόνο δεν χορταίνεις αλλά βαραίνεις κιόλας. Παραδοσιακά, ο Έλληνας έχει συνδέσει όλες τις αργίες με σπάσιμο του ρεκόρ της χοληστερίνης πιο συχνό και από τα ρεκόρ του Σεργκέι Μπούμπκα και της Ισινμπάγεβα. Και το χειρότερο όλων είναι ότι δεν μπορείς να πιεις και λίγο κρασάκι βρε αδερφέ. Πως να κατέβει το άτιμο,ξεροσφύρι;
Τελοσπάντων από αύριο επανερχόμαστε στους κανονικούς ρυθμούς και μπαίνουμε σιγά σιγά σε τροχιά για το Πάσχα Καλή Σαρακοστή....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου