Δευτέρα 9 Μαρτίου 2009

Η κατάντια που ονομάζεται...στρατός...

Λοιπόν απόψε θα αναφερθώ σε μια είδηση που με έχει συγκλονίσει. Δεν με ενδιαφέρει αν ειπώθηκε στα δελτία ειδήσεων, δεν με αφορούν αυτά. Εγώ την πληροφορήθηκα μέσω των ειδησεογραφικών blog και συγκεκριμένα από το troktiko. Σημειωτέον το συγκεκριμένο blog το θεωρώ το καλύτερο όσων έχω διαβάσει διότι παρέχει έγκαιρες ειδήσεις και δίνει τη δυνατότητα και στους αναγνώστες να εκφράσουν την άποψη τους. Για αυτό άλλωστε είναι από τα πιο δημοφιλή ελληνικά sites γενικότερα. Πίσω στο θέμα μας. Λοιπόν δεν ξέρω αν το πληροφορηθήκατε αλλά στη Ρόδο χθες αυτοκτόνησε ένας ακόμη φαντάρος στο βωμό της αχρείαστης στρατιωτικής θητείας. Το συγκεκριμένο παλικάρι είχε μόλις γυρίσει από δωδεκαήμερη άσκηση και είχε υπηρεσία το βράδυ 12 με 2. Στην βραδινή αναφορά δεν παρουσιάστηκε και αφού τον αναζήτησαν τον βρήκαν κρεμασμένο. Εκτός των άλλων διάβασα πως το συγκεκριμένο παιδί είχε ζητήσει άδεια από το διοικητή του αλλά του την είχε αρνηθεί.
Στη σύντομη ζωή αυτού του ιστολογίου είναι η τρίτη φορά που αναφέρομαι σε τέτοιου είδους θέμα. Είναι ένα θέμα που με αφορά και με συγκινεί άμεσα, διότι μου φέρνει στο μυαλό τη δική μου θητεία. Θυμάμαι και εγώ αντίστοιχες περιπτώσεις παιδιών. Θυμάμαι ένα παλικάρι που βγήκε εξοδούχος ένα βράδυ και δεν γύρισε πίσω. Τελικά βρέθηκε μετά από δύο ημέρες στην πόλη της Δράμας. Κάποιος άλλος φαντάρος ένα βράδυ αρνούνταν να ξαπλώσει και έδειχνε δείγματα ανθρώπου που δεν έστεκε καλά.Θυμάμαι και τη δική μου ψυχολογική κατάσταση τότε. Μια χάρη ζητώ...μη βιαστείτε να χαρακτηρίσετε αυτά τα παιδιά είτε μαμμόθρεφτα που δεν αντέχουν τη σκληρή ζωή, είτε ανθρώπους με γενικότερο ψυχολογικό πρόβλημα Δεν βρίσκονται τα αίτια του φαινομένου εκεί κατά την άποψη μου.
Τα αίτια έχουν να κάνουν με τη γενικότερη κατάσταση που επικρατεί και η οποία εντείνεται στο στρατιωτικό περιβάλλον. Ένα περιβάλλον στο οποίο εισέρχεσαι με το ζόρι και αν είσαι και άτυχος βιώνεις δύσκολες καταστάσεις. Και όταν βλέπεις ότι δεν επικρατεί δικαιοσύνη σου έρχεται να φουντάρεις. Το έζησα στο πετσί μου. Ενώ στη δική μου μονάδα ήμασταν προβλεπόμενοι μέχρι αηδίας και μ......ς (γυμναστική,αναφορές,εκπαίδευση,καμπάνες κ.ο.κ.) υπήρχε μια άλλη μονάδα στα 20 μέτρα από εμάς που ήταν σαν ξενοδοχείο. Μιλάμε ότι τα παιδιά ξυπνούσαν το πρωί ότι ώρα ήθελαν. Δεν τους κακίζω φυσικά, καλά έκαναν αφού ο διοικητής τους τους το επέτρεπε. Ο δικός μας πάλι ήταν άγριος και μοίραζε τις φυλακές και τις προσβολές σαν καραμέλες. Βέβαια, με αυτή τη συμπεριφορά ήταν αρεστός στους ανωτέρους και κέρδισε μια ωραία μετάθεση στο πεντάγωνο. Τόσο απλά...Κάνουν τη δουλειά τους και εξυπηρετούν τα συμφέροντα τους, πατώντας πάνω στην ψυχολογία και την αξιοπρέπεια νέων παιδιών. Απορώ το βράδυ που πέφτουν και κοιμούνται αν έχουν ήσυχη τη συνείδησή τους....
υγ1 Το θέμα του επαγγελματικού στρατού με ταυτόχρονη κατάργηση της στρατιωτικής θητείας κατά την άποψη μου πρέπει να συζητηθεί. Τουλάχιστον πρέπει να τεθούν νέοι κανόνες σε λειτουργία...
υγ2 Ελπίζω να γνωρίζετε πως οι στρατιώτες δεν υπολογίζονται ως άνεργοι και έτσι μειώνεται το ποσοστό της ανεργίας...
υγ3 Αγαπητέ μου φίλε τι να πω...ο Θεός να σε αναπαύσει...Για σένα δεν πρόκειται να γίνουν διαδηλώσεις ούτε διαμαρτυρίες. Κάποιοι θα πουν ότι ήσουν λιγόψυχος. Έγώ προσωπικά σε κατανοώ και σίγουρα σε κατανοεί και αυτός που βλέπει από ψηλά...
υγ4 Οι αυτοκτονίες των στρατιωτών είναι δολοφονίες του στρατού....
υγ5 Σσσσςςς.....το υπουργείο εθνικής άμυνας και η ηγεσία του στρατού κοιμάται τον ύπνο του δικαίου...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου