Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

Το άκουσε κανείς αυτό πουθενά...;

Συνεχίζοντας τις δημοσιεύσεις μου θα αναφερθώ σε ένα ακόμη πολιτικό θέμα, το οποίο εγώ προσωπικά το θεωρώ κεφαλαιώδους σημασίας για τη ζωή του τόπου μας και το οποίο σκόπιμα το έχουν αποκρύψει τα ηλεκτρονικά μέσα μαζικού επηρεασμού.
Που λέτε λοιπόν εδώ και δέκα περίπου ημέρες έχω χάσει εντελώς τον ύπνο μου. Έχει διαταραχθεί τελείως η ηρεμία και καθημερινή μου ζωή. Αυτό άρχισε να συμβαίνει από τη στιγμή που ο πρωθυπουργός της χώρας έκανε συναντήσεις με τους υπόλοιπους πολιτικούς αρχηγούς και διαπίστωσαν πως διαφωνούν μεταξύ τους. Έχασα τον ύπνο μου σας λέω. Είμαι αναποφάσιστος και αισθάνομαι άβουλος και ανίκανος, σε αντίθεση με τους πολιτικούς μας που διαφωνούν για το καλό της χώρας και αντιστέκονται με σθένος και αυταπάρνηση για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντα της. Το άλλο... με τον Τοτό το ξέρετε...
Φυσικά αστειεύομαι. Σε μένα προσωπικά το παραμύθι των τεχνητών εντάσεων και των υποτιθέμενων διαφωνιών δεν πέρασε ποτέ. Ούτε παλιότερα, ούτε φυσικά τώρα. Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρω κάτι που ανέφερε ένα πρωινό ο Δημήτρης Καμπουράκης στην πρωινή του εκπομπή. Ότι παλιότερα ενώ Ανδρέας Παπανδρέου και Μητσοτάκης θεωρούνταν πραγματικοί εχθροί και βρίζονταν δημόσια, το κλίμα στις κατ' ιδίαν συναντήσεις τους σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών ήταν....Αντρέα μου...Κώστα μου...Την ίδια στιγμή φυσικά εκείνες τις εποχές η Ελλάδα ήταν πραγματικά χωρισμένη στα δύο, σε πράσινους και γαλάζιους.
Θα αναρωτηθείτε φυσικά, τι μύγα με τσίμπησε μεσημεριάτικα και αναφέρομαι σε αυτό το θέμα; Η μύγα που με τσίμπησε λοιπόν ακούει στο όνομα 'λέσχη Μπιλντερμπεργκ'...Ελπίζω όλοι να έχετε ακούσει για αυτή τη λέσχη και το ρόλο που διαδραματίζει στην παγκόσμια πολιτική σκηνή Και λέω ελπίζω διότι εγώ δεν θα αναφερθώ εκτενέστερα σε αυτή. Απλά διάβασα στο http://troktiko.blogspot.com/ πως η επόμενη συνάντηση των μελών της λέσχης θα πραγματοποιηθεί τα μέσα Μαΐου στην Αθήνα με την επίσημη χορηγία της Εθνικής τράπεζας και του Ο.Τ.Ε. Απίστευτα μεγαλεία. Φυσικά σε αυτό το άρθρο αναγράφονται κάποια από τα επιφανή ελληνικά μέλη της λέσχης που θα λάβουν μέρος στη συνεδρίαση. Δεν θα αναφερθώ σε ονόματα. Άλλωστε τα περισσότερα τα ήξερα ήδη από παλιότερα. Αυτό που θέλω να αναδείξω πως συμμετέχουν μεγαλοστελέχη και από τα δύο μεγάλα κόμματα καθώς και μεγάλοι επιχειρηματίες της Ελληνικής επικράτειας. Επειδή λοιπόν πρέπει να γίνει κατανοητό σε όλους πως η κεντρική παγκόσμια πολιτική χαράσσεται μέσα από τέτοιες λέσχες, ας πάψουμε να τρώμε κουτόχορτο και να ζούμε με την ψευδαίσθηση πως αυτοί που μας κυβερνούν ενδιαφέρονται για μας. Όλοι τους ακολουθούν πιστά και κατά γράμμα τις επιταγές που λαμβάνουν από άνωθεν και δεν δίνουν δεκάρα για τίποτε άλλο. Μόνο με αυτόν τον τρόπο διατηρούν τις καρέκλες και τις επιφανείς θέσεις τους. Και αφήνουν εμάς τους πληβείους να ταμπουρωνόμαστε πίσω από ανεφάρμοστες και πεθαμένες ιδεολογίες και κόντρες, ευελπιστώντας πως κοινό μέλημα όλων είναι το συμφέρον της χώρας. Για μια ακόμη φορά, αυτό που έχω να πω είναι πως όσοι το πιστεύουν αυτό...πλανώνται πλάνην οικτρά...Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο...
υγ1 Για όσους διαβάσουν τις παραπάνω γραμμές και τις θεωρήσουν υπερβολικές, αβάσιμες και αστήρικτες, έχω να τους πω πως έχω και προσωπική άποψη για όλα αυτά μέσω γνωστών και δεν περιορίζομαι σε δημοσιεύματα. Και ο νοών νοείτω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου