Πέμπτη 19 Μαρτίου 2009

Κλασσικές ατάκες ποδοσφαιρικών συνεντεύξεων...

Επανέρχομαι με ένα θεματάκι πιο ελαφρύ αυτή τη φορά, που έχει αθλητικό ενδιαφέρον αλλά άπτεται και γενικότερων συμπεριφορών που παρατηρούνται στη χώρα μας γενικότερα. Ο αθλητισμός είναι ένα όμορφο θέαμα, αλλά φαντάζομαι πως πολλές φορές οι συνεντεύξεις τύπου μετά από ενα ματς και εν γένει οι συνεντεύξεις φαίνονται και σε εσάς πιο ενδιαφέρουσες από τον αγώνα αυτόν καθ' αυτόν. Αυτό αποτελεί κανόνα για κάποιους ιδίως προπονητές (Αλέφαντος, Αναστόπουλος, Σούλης Παπαδόπουλος ακόμα και Χενκ Τεν Κάτε που πάντα οι συνεντεύξεις τους προσφέρουν σπαρταριστές ατάκες και διαλόγους). Δυστυχώς όμως οι περισσότερες συνεντεύξεις είναι γεμάτες από γενικότητες, αοριστίες και πράγματα που χαϊδεύουν τα αυτιά του κόσμου και των φιλάθλων. Παρακάτω θα προσπαθήσω να καταγράψω κάποιες από τις κλασσικές ατάκες που ακούγονται σε συνεντεύξεις τύπου και προσβάλλουν πολλές φορές τη νοημοσύνη μας, αλλά τις έχουμε αγαπήσει και δεν μπορούμε χωρίς αυτές. Οι συγκεκριμένες ατάκες λέγονται είτε από τους προπονητές, είτε από ποδοσφαιριστές είτε από παράγοντες.
Χρηστική πληροφορία (Σε παρένθεση αναφέρεται, τι εννοεί ο ποιητής στην πραγματικότητα κατά την άποψη μου ή πως θα ήθελε να συμπληρώσει τη φράση του).
(Πολλές φορές αντίστοχες αναφορές γίνονται και σε πολιτικές συνεντεύξεις τύπου, καθώς οι αερολογίες είναι προνόμιο πολλών).
Ξεκινάμε λοιπόν....
  1. Δεν πρέπει να υποτιμήσουμε τον αντίπαλο (άσχετα αν είναι η Κωλοπετεινίτσα...)
  2. Δεν φοβόμαστε τον αντίπαλο, αφού έντεκα αυτοί έντεκα και εμείς (άσχετα αν είμαστε ο Αθηναϊκός και παίζουμε με την Μπαρτσελόνα...)
  3. Στο ποδόσφαιρο όλα γίνονται (ας προσευχηθούμε στη μεγαλόχαρη μπας και γίνει το όγδοο θαύμα...)
  4. Ήμουν μακριά και δεν είδα τη φάση,θα τη δω το βράδυ στην τηλεόραση(άσχετα αν το πέναλτι το οποίο πήραμε ήταν 15 μέτρα εκτός περιοχής..)
  5. Το πέναλτι ήταν εμφανές και απορώ πως δεν το είδε ο διαιτητής. Μάλλον ήταν σε διατεταγμένη υπηρεσία (όταν το παίρνει ο αντίπαλος βλέπετε δεν χρειάζεται ριπλέι για να το χαρακτηρίσουμε μαϊμού..)
  6. Δεν μας αρέσει να κερδίζουμε με τη βοήθεια της διαιτησίας (βέβαια κανένα από τα 250 ανύπαρκτα πέναλτι που έχουμε κερδίσει δεν το βγάλαμε επίτηδες άουτ...)
  7. Του αρέσει να αγωνίζεται με υπερβολικό πάθος για την ομάδα (άσχετα αν είναι ένα κράμα Ζε Ελίας και Πάμπλο Γκαρσία και έχει τραυματίσει 250 παίχτες στην καριέρα του...)
  8. Σαν προπονητής αναλαμβάνω την ευθύνη για την ήττα της ομάδας (κάτσε να πάω στα αποδυτήρια και θα δουν τα κωλόπαιδα...)
  9. Πρέπει να σταματήσουν οι διαρροές από τα αποδυτήρια, διότι θα επιβληθούν πρόστιμα (ενώ ξέρουμε πως οι ρεπόρτερ είναι σε απευθείας σύνδεση ανά πάσα στιγμή...)
  10. Θέλουμε να δώσουμε χαρά στον κόσμο μας (γιατί αλλιώς μας βλέπω να τρώμε φάπες...)
  11. Στόχος μας είναι η κατάκτηση της ευρωπαϊκής διοργάνωσης στην οποία παίρνουμε μέρος (άσχετα αν δεν έχουμε κάνει ούτε νίκη ποτέ μέχρι τώρα...)
  12. Τα φιλικά προετοιμασίας δεν είναι για να βγουν συμπεράσματα (αν φάγαμε μια ξεγυρισμένη πεντάρα από μια απλά υποφερτή ομάδα...)
  13. Η ομάδα δείχνει πως ρολάρει (αν έριξε στο φιλικό 16 γκολ σε μπιραρία που έπαιζε με 7 παίχτες...)
  14. Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα με τον αντίπαλο (κάτσε να τον βρω απέναντι μου και αν δεν του δώσω τα πόδια στο χέρι....)
  15. Το να παίξω στην Ελλάδα ήταν όνειρο ζωής για μένα (δεν παίζει κανένα ρόλο που είμαι ένας τελειωμένος 36άρης που θέλω να κάνω μια τελευταία αρπαχτή...)
  16. Ο κόσμος της ομάδας είναι ο 12ος παίχτης μας (άσχετα αν μιλάμε για το Θρασύβουλο που μαζεύει στην καλύτερη περίπτωση 100 άτομα...)
  17. Το ποδόσφαιρο πρέπει να είναι γιορτή για όλους μας (ταμπούρι, κλοτσιά και κατενάτσιο για να πάρουμε το χ...)
  18. Η ομάδα είναι μια γροθιά (άσχετα αν οι μισοί πάνε με τις γυναίκες των άλλων μισών και οι κλίκες στα αποδυτήρια είναι σαν τις φυλές της μαφίας στη Ν.Ιταλία...)
  19. Οι καυγάδες στην προπόνηση δείχνουν πως όλοι θέλουν να παλέψουν για μια θέση στην ενδεκάδα (άσχετα αν ο ένας στέλνει τον άλλον στο νοσοκομείο με κουτουλιά και οι μισοί δεν θέλουν να βλέπουν τους υπόλοιπους...)
  20. Το όνειρο μου ήταν να παίξω πάντα σε αυτήν την ομάδα (άσχετα αν παρακαλούσα τον αντίπαλο να με πάρει στην ομάδα του με τα μισά χρήματα..)
  21. Το μυστικό για την καλή φυσική κατάσταση της ομάδας είναι η καλή ζωή των παιχτών (άσχετα αν για να μπεις στα αποδυτήρια χρειάζεται αντιασφυξιογόνα μάσκα για να αποφύγεις το ντουμάνι από τα marlboro...)
  22. Δεν έχω μιλήσει με κανέναν για τη μεταγραφή μου (αλλά έχω κλείσει στον αντίπαλο..)
  23. Θέλω να κλείσω την καριέρα μου στην ομάδα μου (ας με ζητήσει με τα μισά λεφτά μια ξένη ομάδα και θα πάω τρέχοντας...)
  24. Δεν υπάρχουν εύκολες και δύσκολες κληρώσεις (άσχετα αν πέσαμε με τη Ζενές Ες ή την Λίβερπουλ..)
  25. Σκεφτόμαστε μόνο το επόμενο παιχνίδι και όχι τον αγώνα με την Τσέλσι π. χ. (γιατί υπάρχει άλλος αγώνας πριν από αυτόν με την Τσέλσι;..)
  26. Η ομάδα είναι κουρασμένη (παίζει Τετάρτη Κυριακή...)
  27. Η ομάδα έχασε το ρυθμό της (αν έχει διακοπή πρωταθλήματος...)
  28. Μεγάλη μου τιμή μέσω της εθνικής ομάδας να εκπροσωπήσω τη χώρα μου (ρε ας μην είχα μάθει ότι θα με παρακολουθήσουν 40 σκάουτερς και θα σας έλεγα εγώ που γράφω τη χώρα μου...)
  29. Η ομάδα στηρίζει τον προπονητή (ποιος είπαμε είναι ο επόμενος....)
  30. Ήμουν από μικρό παιδί οπαδός της ομάδας που είμαι τώρα πρόεδρος (άσχετα αν έχω πάρει 250.000 δημόσια έργα,χρησιμοποιώντας τον κόσμο της σαν ομπρέλα...)
  31. Παίζω όπου μου ζητήσει ο προπονητής μου (για να τολμήσει να με βάλει στα άκρα και θα δει ο αλήτης...)
  32. Δεν χρειάζεται προπονητής για να κερδίσεις τέτοια ματς (αν όμως κάνει μια επιτυχημένη αλλαγή, λέμε πως κέρδισε στη σκακιέρα του ματς...)
  33. Αφιερώνουμε τη νίκη στον πρόεδρο μας (μήπως φιλοτιμηθεί ο τσιγκούνης και δώσει κανένα πριμ...)

Φυσικά υπάρχουν και άλλες κλασσικές εκφράσεις, τις οποίες όλοι μπορείτε να προσθέσετε με σχόλια αν επιθυμείτε. Εγώ αυτό που έχω να πω εν κατακλείδι για την ανάλυση μου είναι η ατάκα του μεγάλου Έλληνα προπονητή Νίκου Αλέφαντου : " Δεν στα εξηγώ καλά; Ε τότε μάθε μπαλίτσα από τον άρχοντα..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου